אולם אירועים במרכז

צרו קשר עם צוות מנגינות להפקת כל סוגי האירועים: 077-9965065 
 
"הבא" "הגדל" "הקודם"
מנגינות אולם יוקרתי במרכז    אולם אירועים במרכז מנגינות    מנגינות אירועים ייחודיים במרכז    אולם לאירועי בר/בת מצווה מנגינות    אולם לאירועים פרטיים במרכז מנגינות
מנגינות אירועים יוקרתיים במרכז    אולם לחתונות במרכז מנגינות    מנגינות אולם לאירועי ברית/ה במרכז    מנגינות אולם אירועים יוקרתי במרכז    אולם לאירוע עסקי במרכז מנגינות
כיצד מומלץ לאתר אולם אירועים?
 
אולם אירועים מאתרים על פי 2 קריטריונים: התאמת התפאורה לקונספט האירוע והכלת מספר המשתתפים באירוע ללא צפיפות וללא דחיסה באולם. בדרך כלל, באולם יושבת חברת הפקות שמוסרת נתונים אלו לבעל האירוע, ועובדת על סמך ידע וניסיון רב. לכן, כאשר החברה נוקבת במספר מקסימלי של אורחים אין הכוונה שלא ניתן להכניס יותר אורחים. כוונתה היא שזה המספר האחרון לפני כניסה למשטר של צפיפות, שאינו רצוי באירוע שלכם. מבחינת מראה האולם עצמו, לכו על פי תחושות לבכם ואופי האירוע, ובחרו אולם בעיצוב כפרי, מודרני, עם גן אירועים מלכותי, עם גן אירועים פראי, ועוד.
 
מדוע לבחור במרכז כאזור בו ייחגג האירוע?
 
אזור המרכז הוא אזור הבידור והשואו של מדינת ישראל על כל המשתמע מכך: מופיעים לאירועים ימכרו לכם הופעות בזיל הזול במרכז, מעצבי האולמות הנחשבים יושבים באותו אזור, צלמים ועורכי וידאו הכי קל למצוא באזור המרכז, ובכלל – כשאתם באים למרכז אתם גם מתחשבים בכל האורחים שלכם ונותנים להם הזדמנות לנסוע מרחק שווה ושקול כדי לפגוש אתכם מכל קצוות הארץ.
 
בתחום האירועים וההופעות - מה מוגדר "מרכז", האם הכוונה רק לאזור תל אביב?
 
הכוונה היא לאזורי ההופעות והאירועים, וזה מזמן לא קורה רק בתל אביב. המגמה כיום היא ללכת צפונה מתל אביב, ולמען האמת זה שינוי מגמה מעניין, משום שבעוד שהשלטון משקיע הון עתק בפיתוח שפלת החוף והדרום, זמרים וצלמים ברובם בוחרים לגור בשרון ובחיפה, ולכן מבחינת שוק הבידור והאירועים, למרות שהשרון אינו אזור עדיפות לאומית הוא בהחלט נותר עדיין מעצמת הופעות ומעצמת אירועים על כל המשתמע מכך.
 
אלו יתרונות יש לאירוע באולם שנחגג עם חברת הפקות?
 
לוגיסטיקה מטופלת בצורה מושלמת: אינכם צריכים לחשוב על כמויות כיסאות, שולחנות, הגברה ומזון. את זה ההפקה עושה ודואגת לזה בצורה מסונכרנת ומתואמת. בנוסף, ההפקה יכולה לאתר עבורכם קשרי ספקים עם זמרים ומופיעים שנדיר להצליח להזמין בימינו במחירים נגישים לקהל היעד הממוצע.
 
מדוע שווה לכם לבחור ב- "מנגינות" כאולם לאירועים גדולים באמת?
 
מנגינות הוא אולם אירועים במרכז אזור השרון, בין החלק הדרומי הסמוך לתל אביב לבין החלק הצפוני הסמוך לחדרה. האולם ממוקם ממש ביציאה מאבן יהודה ובכניסה הדרומית לנתניה, בלב כביש 553. האולם מציע מתחם אירועים של 750 איש ומתחם גדול יותר של 1,500 איש.

 

 

מנגינות אירועים | אולם אירועים בשרון | גן אירועים בשרוןאירועים עסקיים | אירועים פרטיים | אולם חתונות בשרוןמבצעיםבלוג | מקומות לאירועים בשרוןיצירת קשר

מנגינות אירועים, אבן יהודה, 077-9965065