הפקת אירועים קולינריים בשרון

מנגינות - אירועים קולינריים ענקיים בשרון
 
בואו להיסחף בעוד אירוע בוטיק חסר פשרות, אירוע ענק המיועד ל- 750-1,500 איש בשני מתחמים מפנקים. "מנגינות" ממוקמת בלב אזור השרון, בין נתניה לאבן יהודה, ומציעה צירי תנועה נוחים, חניה בשפע, ומגוון פינוקים לאורח ולאורחת, צרו עמנו קשר - 077-9965065.
 
כאשר אתם מבקשים להפיק אירועים קולינריים בשרון, אתם למעשה מזמינים אירועי בוטיק בניחוחות אישיים, עם קייטרינג סוחף המציע מגוון תפריטים לבחירה – אשר יתבססו על מתאבנים, מנות עיקריות ולבסוף – קינוחים. ניתן גם לערבב בין התפריטים, או לבחור קומבינציה מוכנה של 3 סוגי המנות. צוות אולם האירועים יציג בפניכם את כל החלופות.
 
מנות מכל הסוגים
 
אנו נציג לכם מנות עשירות ומובחרות מכל המטבחים ומכל הסוגים: מטבחי עמים, מנות בשר, מנות צמחוניות, מנות טבעוניות, מטבח יהודי כשר, ועוד. ניתן לבחור מנות מכל הסוגים, לערבב בין מנות ראשונות מתפריט אחד לבין מנות עיקריות מתפריט אחר, לערבב בין הקינוחים מהתפריט הראשון לשאר המנות מהתפריט השני, וכד'. ניתן גם לבחור נוסחה סדירה של תפריט מוכן. התייעצו עם אנשי הקייטרינג בטרם הבחירה והודיעו להם מה תכננתם.
 
אירועים קולינריים
 
התאמה לאורחים הסועדים מנות מיוחדות
 
בבחירתכם, חשבו על קונספט האירוע, והתנתקו ממחשבות שליליות על אורחים שיצהירו שהם טבעוניים, כשרים, בשריים, רגישים ללקטוז (מוצרי חלב) ועוד. האנשים הללו הם העבודה שלנו, לא שלכם. אנחנו מזהים אותם, וערוכים לכבודם עם מנות מיוחדות, ואתם אפילו לא תצטרכו לדעת שמקרים כאלו התרחשו באירוע שלכם. יתרה מכך, חלק מהרגישויות אינן רק נושא חברתי אלא גם נושא רפואי מציל חיים, ולכן מחובתנו לוודא רגישות לחלב ודומיה.
 
צוות הגשה שנדיר למצוא כזה ברמת מיומנותו
 
צוות ההגשה מורכב ממלצריות ומלצרים שנבחרו בקפידה, אשר התנסו בעבר בקייטרינגים מתחרים ובמסעדות גורמה וכעת הם כאן לשרת אתכם. המלצרים יגישו ביעילות את כל סוגי המנות, יהיו בקשר מעולה עם כל אורח ואורחת וייצגו את האירוע שלכם במלוא הכבוד הראוי.
 
מטעמי השף במנגינות

הכנת אירוע מהירה - מזון ההגשה העצמית כבר יהיה מוכן כשתגיעו לגן האירועים
 
עוד עניין בקייטרינג לאירוע הוא הנגישות והיעילות שלו במהלך העבודה. כשתגיעו לגן/אולם אירועים בשרון בשעה שקבעתם עם חברת ההפקות, שום דבר לא יהיה בגדר "מנוחה על זרי הדפנה": המנות להגשה עצמית כבר יוצגו על הדוכנים, עם אנשי הקייטרינג מאחוריהם שאחראים לחלוקתם.
 

 

 

מנגינות אירועים | אולם אירועים בשרון | גן אירועים בשרוןאירועים עסקיים | אירועים פרטיים | אולם חתונות בשרוןמבצעיםבלוג | מקומות לאירועים בשרוןיצירת קשר

מנגינות אירועים, אבן יהודה, 077-9965065