גן או אולם בשרון? בעד ונגד

מנגינות - מתחם האירועים שלך!
 
במנגינות יספקו לכם שלל מתחמי אירועים: גן אירועים בשרון ואולם ענקי בהם ניתן לחגוג עבור 750 איש או 1,500 איש. האולם ממוקם במרכז השרון, ממזרח לנתניה - 077-9965065.
 
פעמים רבות, עולה השאלה האם לחגוג את האירוע בגן או באולם אירועים, ומה היתרונות של כל אחד ממקומות אלה. לכן, החלטנו להעלות קובץ קצר המסביר מהם היתרונות והמעלות של גן אירועים ומהן המקבילות באולם האירועים. לאחר מכן, נמליץ לכם על מתחם אירועים בוטיק לכל הדעות שנועד לאירועים רבי משתתפים וכנסים ענקיים.
 
גן אירועים - יתרונות
 
בגן אירועים תוכלו ליהנות משפע של נופים: מלכותיים, על רקע מבנים גדולים, פראיים בסגנון הטבע, ועוד. גן אירועים מאפשר חגיגה בחיק הטבע באוויר הפתוח ועל כן חוסך מאד התקני מיזוג אוויר והוצאות חשמל כאשר הוא נחגג בשעות בהן מזג האוויר בטוח יציב ולא מהווה מכשול. בקיץ – בערב ובלילה, ובסתיו/אביב – בשישי בצהריים. גן האירועים מאפשר מקסימום עיצוב במינימום הוצאות משום שצמחייה שבולטת ביום או התקני תאורה ניידים שבולטים בלילה יהיו משמעותית יקרים פחות מאשר תאורת מבנים יוקרתית.
 
מנגינות אולם אירועים בשרון
 
אולם אירועים - יתרונות
 
באולם אירועים תוכלו לפגוש בשלל עיצובים ארכיטקטים מגוונים – מעיצוב עתיק ועד עיצוב חדש, מעיצוב ערבי ועד עיצוב מערבי, ועוד. האולם מאפשר לכם גם חגיגה אקוסטית, כשקירות האוטמים את אזור האולם משפיעים על איכות הסאונד הבוקעת ממנו. אולם אירועים שכזה מכיל שלל של הטבות גם בתחום התאורה והתפאורה, שכן בנוסף להתקנים הקבועים באולם, הכנסת תאורנים ואנשי תפאורה יכולה לחדד מאד את העיצוב ולהפוך אותו לחגיגה ממש כמו בארמון פאר, או באולם הופעות רחב יריעה.

דוגמאות לאירועים שמומלץ לחגוג בגן אירועים
 
חתונות, בר מצוות, הופעות פתוחות, כנסים ופסטיבלים קטנים. אירועים אלו מדגישים מאד את הפן החיצוני והטבעי שצריך להיות בהם, ועל כן אין כמו גן אירועים פתוח או במראה מלכותי על מנת לממש חוויות אלו.
 
גן אירועים בשרון
 
דוגמאות לאירועים שמומלץ לחגוג באולם אירועים
 
חתונות, כנסים, אירועי ועדי עובדים, בר מצוות, הופעות אקוסטיות בהן נדרשת אטימה של הקירות, ועוד. כשהאולם מאד גדול, כפי שהבטחנו, צפייה בהופעה ואפילו באקט של הופעה בתוך חתונה היא ממש כמו ללכת לקונצרט.
 

 

 

מנגינות אירועים | אולם אירועים בשרון | גן אירועים בשרוןאירועים עסקיים | אירועים פרטיים | אולם חתונות בשרוןמבצעיםבלוג | מקומות לאירועים בשרוןיצירת קשר

מנגינות אירועים, אבן יהודה, 077-9965065