המדריך להכנות לחתונה

צרו עמנו קשר לקבלת עצות בנוגע לחגיגת חתונה - 077-9965065

ארגון חתונה נראה כמו משימה פשוטה יחסית: מחפשים מקום, סוגרים תאריך, מודדים שמלה, מזמינים את האורחים וזהו - יש חתונה. אז זהו, שלא. ארגון החתונה יכול להיות מורכב ומתיש, וכדי שהחגיגה תהיה באמת מושלמת צריך להשקיע לפני כן הרבה מאוד מאמץ. שתי עצות כלליות מאתנו: אחת, תנסו ליהנות מהתהליך ולא לראות בזה עול. יום אחד תיזכרו אחורה והחוויות הכי טובות שיהיו לכם הן מהתקופה הזאת. שתיים, תתחלקו ביניכם בהכנות, מי עושה מה ומתי. 

ולעניינים יותר ספציפיים: מה הן ההכנות ההכרחיות לחתונה? אפשר לחלק את ההכנות הדרושות לחתונה לכמה קטגוריות - הצד הפורמאלי (רבנות); הכנות שקשורות לחתן ולכלה (בגדים, איפור); הכנות שקשורות לאורחים (הזמנות); והכנות שקשורות לחגיגה (מקום האירוע, אוכל, מוזיקה וצילום).

הצד הפורמאלי

ההכנות הרשמיות לחתונה מתחילות הרבה לפני מועד החתונה עצמה. הדבר הראשון שצריך לעשות זה לגשת לרבנות (ליהודים) ולהצהיר על רצונכם להתחתן. כאן מתחיל תהליך שכולל פתיחת תיק, בירורים לגבי יהדותכם, מצבכם המשפחתי (וידוא עם עדים שאינכם נשואים כבר לאדם אחר), ובמידת הצורך מצמידים לזוג רב. כדאי להיכנס לאתר הרשמי של הרבנות ולהתעדכן במה שצריך להביא למפגש הראשון. 

החתן והכלה

ההכנות שקשורות לחתן ולכלה הן בעיקר רכישת טבעות, מציאת שמלה לכלה, חליפה לחתן, זר לכלה ומציאת סלון ליום החתונה.

אורחים

צריך לדאוג להזמנות לאורחים. כדאי לשלוח את ההזמנות כשלושה שבועות לפני מועד החתונה כדי שיהיה לאנשים מספיק זמן לדאוג לפנות את הערב הזה בשביל החתונה שלכם.

החגיגה

צריך לסגור מקום שבו יתקיים האירוע, אוכל ושתייה (בדרך כלל כלול עם המקום), די-ג'יי או להקה וצלם. אם תרצו אפשר להוסיף אטרקציות שונות כדי שהחתונה תהיה מלהיבה ושיזכרו אותה לזמן רב.

צוות מנגינות אירועים שמח לעמוד לשרותכם בכל עת. אתם מוזמנים לצפות בדף גלריית החתונות שלנו.

 

 

מנגינות אירועים | אולם אירועים בשרון | גן אירועים בשרוןאירועים עסקיים | אירועים פרטיים | אולם חתונות בשרוןמבצעיםבלוג | מקומות לאירועים בשרוןיצירת קשר

מנגינות אירועים, אבן יהודה, 077-9965065