הפקת חתונה אורבנית בחורף

חתונה אורבנית בחורף - רק באולם מנגינות, צרו קשר למידע נוסף - 077-9965065.
 
בואו לחגוג חתונה אורבנית בחורף בגן אירועים בשרון אקסקלוסיבי עם סגירת חורף שקופה שתיתן לכם אפשרות להשקיף על הנוף האפור, לצפות בטיפות הגשם, ולהיות בתוך חדר סגור, מחומם ומעוצב ברמות הגבוהות ביותר. אל דאגה, על אף כי רבים סבורים כי גן אירועים זה רק בשביל הקיץ, ובחורף האולם יותר מפואר, כאן גם רכיב סגירת החורף הנייד שהוצב דקורטיבי מאד, ויש המוצאים אותו כמתחרה הוגן לרוב האולמות בארץ. אככן, לקוחות רבים היו שבעי רצון ובחרו לחגוג כאן בחורף.
 
מה נדרש כדי להפיק חתונה אורבנית בחורף?
 
חתונה אורבנית בחורף מצריכה אתכם להתנהל כדלקמן:
 
תכנון סידור הרהיטים באולם– צוות ההפקות יסייע לכם להכין סדר רהיטים מרווח ונגיש לכל אורח ואורחת.
 
הזמנת מופיעים חיצוניים– החל ממוזיקאים ועד בדרנים, הזמינו צוות איכות שיבוא לשמח אתכם באירוע.
 
ווידוא שירותי הסעדה נאותים– על אף כי חברת הפקות מצטיינת תעמיד לרשותכם קייטרינג משובח ביותר – חשוב שגם אתם כלקוחות תבדקו זאת ותאשרו לעצמכם שמדובר במנות איכות שישמחו את ללבכם ולב חבריכם באירוע.
 
סגירת סילבוס– סגירת כל נדבכי הסילבוס תוך ווידוא חוסר התנגשות בין נדבך אחד למשנהו: כמובן שצלם ניתן להנגיש עם כל נותן שירותים אחר, אבל להקת ריקוד המתוזמנת באותה שעה עם להקת מוזיקה אחרת זה משהו שלא מומלץ שיקרה.
 חתונה אורבנית
כיצד מיישמים הפקה שכזו?
 
יש להיפגש עם נציגי חברת ההפקות אשר יבחנו את כל הפרמטרים של האירוע שלכם, יספקו לכם אולם שמתאים לאכלוס כל האורחים שביקשתם להזמין ואף הרבה יותר מכך על מנת שהאירוע ייחגג ברווחה ולא בצפיפות, ויסייעו לכם, בהינתן שגיבשתם צוותי הופעה – לגבש את הסילבוס. אינכם מוצאים מופיעים ובדרנים לאירוע? חברת ההפקות תספק לכם המלצות חמות על המובילים והחלוצים בתחומים אלו, אשר הופיעו בחתונות ואירועים חיצוניים כאחד בהצלחה יתרה. החברה גם תייעץ לכם וגם תסייע לכם לסגור סילבוס ולצאת לדרך עם חתונת חורף מוכנה ומרתקת במיוחד.
 
מה נדרש מחברת הפקה האמונה על הפקת חתונה אורבנית בחורף?
 
* יצירתיות.
 
* מחשבה מחוץ לקופסה.
 
* אחריות, ונכונות לשנות תסריטי חגיגה ללקוח במקרה של תקלה או התנגשות.
 
* עדכון הלקוח בכל שינוי שכזה, ומציאת פתרון יחדיו, ולא פתרון "מוצנח".
 
* אספקת אנשי שירות מהמובילים בארץ – החל מקייטרינג ועד שירותי תקליטנות.
 
רישום לחברת הפקה מקצועית עושה את ההבדל ומזניק את החתונה שלכם לגובה!

 

 

מנגינות אירועים | אולם אירועים בשרון | גן אירועים בשרוןאירועים עסקיים | אירועים פרטיים | אולם חתונות בשרוןמבצעיםבלוג | מקומות לאירועים בשרוןיצירת קשר

מנגינות אירועים, אבן יהודה, 077-9965065