חגיגת בת מצווה

אולם לבת מצווה זה מנגינות אירועים

מתכננים אירוע בת מצווה בקרוב? מנגינות אירועים שמח לעמוד לרשותכם להפקת אירועי בת מצווה בלתי נשכחים. מנגינות הנו אולם אירועים לבת מצווה, בר מצווה ואירועים משפחתיים מיוחדים, ממוקם בלב השרון במתחם גן ירוק ופורח. צוות מנגינות מנוסה בהפקת אירועי בת מצווה במתחם עם אפשרות לחגיגה בגן או באולם האירועים. הצוות שלנו דואג לכל הפרטים של האירוע, קטנים וגדולים כאחד - מטבח שף עם מנות מקוריות ומפתיעות, ציוד הגברה ותאורה מקצועיים, שירותי עיצוב המקום, שירותי הפקה ותכנון מקצועיים ועוד. אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר לקבלת פרטים נוספים - 077-9965065.

בת מצווה היא אירוע של פעם בחיים, בהגיעה של בתכם לגיל 12. על אירוע שכזה אין מהמרים, הולכים על הטוב ביותר. אנו ממליצים על אולם בת מצווה בשרון, אולם שיממש את כל ציפיותיכם ועוד הרבה מעבר לכך. האולם – אשר אירח מסיבות בנות מצווה מכל הסוגים ישמח לטפל גם באירוע שלכם. האולם מציע גן אירועים מהודר ויפה, תפאורת אולם מרהיבה, צוות אולם קשוב וטנטטיבי, וחשוב לא פחות – אירוח מרובה משתתפים ללא צפיפות ודוחק.

מה באולם?

תפאורת גן בכניסה, ממנה ייהנו האורחים בהגיעם לאירוע, ועל כן האזור בו היא ממוקמת משמש כאזור קבלת הפנים. בנוסף, ניתן ליהנות מאולם מרווח ומרהיב ביופיו, עם שולחנות וכסאות מעוצבים בסגנונות שונים, ווילונות ותפאורה ברמה שלא הכרתם. באולם יש מערכת הגברה, אנשי סאונד מהמתקדמים בענף, אנשי תאורה, ומטבח שיספק לכם את הקייטרינג הטעים ביותר ובהתאמה אישית לאופי האירוע.

יתרונותיו של אולם השמחות

* אירוח קבוצות גדולות של חוגגים.

* כיוון וויסות ציוד ההגברה והתאורה בהתאם לצרכים שלכם.

* שירות מוביל גם בתחום ההסעדה והקייטרינג.

* צוות עובדים מוביל בכל הרבדים: מתאורה והגברה ועד מלצרות.

ביום האירוע הכל יהיה מוכן לשימושכם

מערכת ההגברה תכוון לפי הסיכומים – לשימוש החלק האומנותי, וכלת בת המצווה. מערכת התאורה תספק ביצועים במקביל למוזיקת הרקע. הקייטרינג יגיש מזון שנבחר על ידיכם מהתפריטים של האולם, וניתן לומר שאפשר לסמוך על צוות האולם בעיניים עצומות. גם אם סגרתם אירוע חודש או חודשיים לפני, וכבר עברו מספר אירועים מאז, צוות התפעול של האולם יידע בדיוק להיערך אליכם ויכוון את האולם על פי הנחיותיכם שסוכמו מראש.

מדוע חשוב לחגוג בת מצווה באולם?

משום שזו חגיגת בת המצווה היחידה של בתכם, ולכן כדאי לתת לה את הטוב ביותר. כמו כן, בגיל כמו 12 חגיגת האולמות היא הטרנד, והיא מה שעושה הרוב המובהק. הצעת חגיגה בסגנון אחר תתקבל בקושי רב על ידי בתכם ממש ברוב המקרים מניסיון. בנוסף, חשוב לציין כי צוותי אולם הם גם צוותי הפקת אירועים: כדאי להפקיד אירוע רק אצל אנשי מקצוע כאלו שמתמחים בלוגיסטיקה ובהגברה, בתאורה ובאספקה, ולא להותירו בידיים חובבניות.

 

 

מנגינות אירועים | אולם אירועים בשרון | גן אירועים בשרוןאירועים עסקיים | אירועים פרטיים | אולם חתונות בשרוןמבצעיםבלוג | מקומות לאירועים בשרוןיצירת קשר

מנגינות אירועים, אבן יהודה, 077-9965065