חתונות בטבע הירוק של השרון

מנגינות - אולם אירועים בשרון
 
אולם וגן אירועים בקני מידה גדולים המשרתים 750-1,500 אנשים. במתחמים עובדות חברות הפקות שיעצבו לכם אירוע בוטיק בהתאמה אישית על פי הצרכים שלכם, יעבו אותו בזמרים, מופיעים וספקי שירות כמו קייטרינג, תקליטן וצלמים באיכות הגבוהה ביותר, צרו קשר - 077-9965065.
 
חתונות באולם אירועים בשרון או בגן אירועים עם מבואת כניסה מרשימה ומלכותית הן חתונות שלא אתם ולא האורחים שלכם ישכחו כל כך מהר: חתונות בוטיק ענקיות בהם חוגגים מאות ואפילו אלפי אנשים, רוקדים ומאושרים, נהנים מקולינריה במיטבה ומכל אטרקציות האירוע – כשהן מוגשות לכם ברמה הגבוהה ביותר. כשאתם חוגגים אצלנו חתונה אתם זוכים לסל ההטבות האולטימטיבי לחוגג ולאורח.
 
קבלת פנים ברמה שלא הכרתם
 
מבואת קבלת הפנים תסקרן מאד את האורחים שלכם, אשר ייפרדו מהמתנות ויובלו על ידי הדיילים והדיילות שלנו לשולחן שלהם, לא לפני שייערך טקס קבלת פנים לחתן ולכלה, בו האורחים יוכלו ליהנות ממתאבנים עשירים שיוגשו בדוכנים וממנעמי פתיחת החתונה: אוויר טוב בגן האירועים, מוזיקת רקע משובחת, ועוד.
 
חתונות בטבע הירוק של השרון
 
חופה מעוצבת בשלל אופנים: תוכלו לבחור את הרצויה לכם ביותר
 
חופה בשלל עיצובים: בעיצוב לבן, בעיצוב בדים צבעוניים, חופה סגורה וקבועה, חופה ניידת, ועוד. אתם תוכלו לבחור מתכת לאיזו סככה אתם רוצים להתחתן. נציג מגוון אפשרויות ונממש את האופטימלית ביותר עבורכם, או פשוט את זו שתבחרו.
 
ארוחות גורמה לבחירה מתפריטים מגוונים
 
הארוחות שלנו הן מגוונות ועשירות. תוכלו למצוא מגוון תפריטים בשריים, עוף, צמחוניים, טבעוניים, כשרים ועוד. אנו נספק ללקוחותיכם שצורכים מזון שונה משלכם מנות ייעודיות על פי הערכה סטטיסטית שתילקח מראש, ואשר תקלע לצרכים של האורחים הצורכים מנות שונות מבחינת כמות המנות שיידרשו מסוגים אלו. אנו בעלי ניסיון רב בשירות לקוחות בקייטרינג, והתנסינו באירועים בהם התארחו מאות ואלפי לקוחות.
 
הופעות חיות
 
קשרי הספקים של חברת ההפקות שלנו -  מעל ומעבר, ולכן היא תוכל לאתר עבורכם בקלות אומנים מופיעים, חלקם אפילו מפורסמים. קשרי האומנים אינם רק בשביל להביא את האומן, אלא גם בשביל לסגור עמו מחיר שנדיר למצוא היום בשוק: כלכלי גם ללקוחות שחשבו שידם להביא סלבס אינן משגות.
 
מנגינות מתחתנים בטבע
 
הרקדה סוחפת
 
הרקדה סוחפת בסיום האירוע עם השירים שאתם אוהבים, הרקדת ראפ עם השירים של סקיי, סבלימינל ועמרי 69 לילדים, הרקדה עם שירי דיסקו של פעם. במהלך ההרקדה תעוצב מחדש התאורה כתאורה כמו במועדוני הריקודים המובילים.
 

 

 

מנגינות אירועים | אולם אירועים בשרון | גן אירועים בשרוןאירועים עסקיים | אירועים פרטיים | אולם חתונות בשרוןמבצעיםבלוג | מקומות לאירועים בשרוןיצירת קשר

מנגינות אירועים, אבן יהודה, 077-9965065