להתכונן נכון לקראת היום הגדול

להתכונן נכון לקראת היום הגדול

סדר הפעולות לארגון חתונה

צרו עמנו קשר לקבת טיפים ועצות לקראת היום הגדול - 077-9965065

מה הם הדברים שצריך לזכור כשמארגנים חתונה? כולם זוכרים להזמין מקום כי זה ברור שהחתונה צריכה להתרחש במרחב מסוים. אבל שלא תטעו - גם אחרי הזמנת המקום יש עוד הרבה עבודה לעשות. 

הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא למעשה לגשת לרבנות שבעיר מגוריכם (איפה שאתם רשומים בתעודת הזהות). לא כדאי לדחות את ההליכה לרבנות משום שמותר להירשם ולפתוח תיק רק עד 45 יום לפני מועד החתונה. אם תגיעו סמוך יותר לתאריך אתם בצרות. בנוסף, התיק תקף למשך שלושה חודשים בלבד כך שגם אין טעם לפנות לרבנות יותר משלושה חודשים לפני מועד החתונה. ברבנות ידריכו אתכם על שלבי פתיחת התיק תעודת רווקות ומקווה לנשים.

באופן עקרוני המועצה הדתית יכולה לספק לכם רב שהוא מוכר ומוסמך להעביר חתונה. יכול להיות שתעדיפו רב שהמליצו לכם עליו, שאתם מכירים אותו, או רב שמשלב אטרקציה (רב זמר או רב מצחיק וכדומה). במקרה כזה כדאי לאשר אותו במועצה הדתית בהקדם האפשרי כדי שלא יהיו תקלות ברגע הלא נכון (אם יש לכם רב הוא גם יכול להדריך מה לעשות ברבנות).  

אחרי שיש לכם כבר מקום ורב, צריך לדאוג לפרטים הבאים - הזמנת שמלה (אנחנו יודעים שכבר הזמנת יום אחרי הצעת הנישואין...), חליפת חתונה לחתן (אנחנו יודעים שאתם דוחים את זה לשבוע שלפני החתונה...), טבעות, הזמנות לאורחים, מוזיקה (די-ג'יי או להקה), צלם (כולל מצלמת רחף - חשוב!), אטרקציות לבידור (בשביל שהדוד משה יוכל לספר שהוא רקד כל הערב עם הרקדניות), ולמשקיעים - מעצבת חתונה שתדאג שהפרחים יתאימו למפיות ושהשנדליר לא יסתיר לדודה ברכה את רחבת הריקודים, והדבר הלא פחות חשוב זה הסאונד (לברר עם האולם שיש להם סאונדמן ביום החתונה). סאונד לא טוב יכול לשבש בצורה משמעותית בחתונה ובהנאה של אורחי החתונה.

מגנינות אירועים שמחים לעמוד לרשותכם בכל עת! אתם מוזמנים להמשיך ולקרוא אודות האירועים שלנו:

אירועי שישי בצהריים

אירועי בוטיק

 

 

מנגינות אירועים | אולם אירועים בשרון | גן אירועים בשרוןאירועים עסקיים | אירועים פרטיים | אולם חתונות בשרוןמבצעיםבלוג | מקומות לאירועים בשרוןיצירת קשר

מנגינות אירועים, אבן יהודה, 077-9965065