אירועים משפחתיים במרכז

הכירו את "מנגינות" אולם אירועים
 
מנגינות הנו אולם אירועים במרכז הפועל באזור השרון, בסמוך לנתניה ולאבן יהודה. צירי התנועה אליו נוחים, ניתן להגיע מכל הארץ בנוחות. האולם וגן האירועים מספק מקום ל- 750 אורחים במתחם אחד ול- 1,500 אורחים במתחם אחר, צרו קשר - 077-9965065!
 
בואו להתחדש באירוע משפחתי מפנק במרכז. המתחם שלנו אינו קטן אמנם, ולמעשה הוא ממש ענק, אבל צוות ההפקות שלנו יוכל לספק חוויה גם לאירועים משפחתיים קטנים, ואם תבקשו לאחד את כל התא המשפחתי לכדי שבט ענק, הרי זה משובח, ומתחמי ענק יוקצו במיוחד בשבילכם באוויר הפתוח או באולם סגור. כך או כך, מובטחת חוויה בלתי נשכחת באולם פאר ובגן אירועים פרחוני ומואר בלילה בשלל צבעים.
 
אולמות אירועים מפוארים
 
אולמות האירועים שלנו מפוארים ודקורטיביים, נוצצים ואקסקלוסיביים מתמיד. העיצובים נעשו בידי טובי האדריכלים ומתכנני המוצר. ניתן למצוא באולמות תפאורת בוטיק, מערכות הגברה עשירות, תאורה מתקדמת, רצפות ואריחי קיר מעוצבים ורהיטים בעלי הוד, פאר והדר, המספקים את מלוא הנוחות לאורח.
 
חגיגת אירועים במרכז

גני אירועים מעוצבים בטיב טעם
 
גני האירועים שלנו נוצצים בכל עת, גם ביום וגם בלילה. ניתן לבוא ולהתרשם מהצמחייה, כרי הדשא והפרחים הצבעוניים ביום, וליהנות גם מתאורת לילה שמחייה את הגן מחדש בחסות החשכה, לדים צבעוניים, ספוטים צהובים ולבנים, ותאורת במה מרשימה במזכירה את מתחמי ההופעות הגדולים בארץ.
 
חברת הפקות מובילה
 
את האירועים שלכם תלווה חברת הפקות מתקדמת וראשונה במעלה אשר תספק את כל חוויות האירוע שלכם. חברת הפקות מובילה תיישם את כל מה שצריך כדי ליצור אירוע בוטיק חסר פניות, תדאג ללוגיסטיקה מלאה באולם ובגן האירועים, תדאג למופיעים, תלמים, תקליטנים וקייטרינג מהמעלה הראשונה, ותיישם חוויות אירוע מרהיבות עוז, שעוד ייזכרו לא רק בקרבכם, מארגני האירוע, אלא גם בקרב בני המשפחה שהזמנתם, כולל בקרב אורחים רחוקים שמכירים אתכם בפעם הראשונה.
 
אירועים משפחתיים במנגינות

ארגון אירוע באופן פנומנלי
 
ארגון האירוע ייעשה ללא חת, עיצוב התאורה יגובש על פי אופי האירוע, וכמוהו גם עיצוב התפאורה. אנו נדאג לעצב גם את גן האירועים וגם את האולם בהתאם למיקום בו בחרת לחגוג ובהתאם לאופיו של האירוע המדובר. אנו נעצב עבורכם טקסי חינה, שבת חתן, כנסים משפחתיים, חתונות, בנות וברי מצווה, ועוד מגוון רחב של אירועים בלתי נשכחים.
 

 

 

מנגינות אירועים | אולם אירועים בשרון | גן אירועים בשרוןאירועים עסקיים | אירועים פרטיים | אולם חתונות בשרוןמבצעיםבלוג | מקומות לאירועים בשרוןיצירת קשר

מנגינות אירועים, אבן יהודה, 077-9965065