3 סיבות טובות לחגוג בגן אירועים בשרון

מנגינות גן אירועים - הגן שלך לחגיגת האירוע הבא!
 
הכירו את "מנגינות" - גן ואולם אירועים בשרון הירוק. המיקום: כביש 553 בין אבן יהודה לצומת איקאה בכניסה הדרומית לנתניה. מסביב – נוף פרדסי השרון הירוק. מומלץ מאד לארגון כנסי ענק ואירועים רבי משתתפים - 077-9965065.
 
חגיגה בשרון היא תמיד חסרת פשרות ומהווה חוויה שאין שניה לה, אבל חגיגה בגן אירועים היא כבר עליית מדרגה במיוחד כשמדובר באזור כה ירוק ופורה. הגננים ואדריכלי הגנים שלנו כבר חשבו על מה שמזמן רציתם לשמוע עליו: גן אירועים מלכותי, בו ניתן לחגוג אירוע מפנק במיוחד.
 
ריהוט גן מהמעלה הראשונה
 
ריהוט גן העשוי מחומרים רכים ונוחים, מצוי בפריסה רחבה ומיועד לשני סוגי אירועים: של 750 איש, ויש אף גן גדול יותר של 1,500 איש, וזו לא יציאת ידי חובה: הם יאורחו ברווחה גמורה, ללא צפיפות וללא אילוצים! ריהוט הגן שישמש אותם – יהיה פרוס במיוחד עבורם, בכמות המתאימה, ממתין לארח אותם.

צמחיית בוטיק - תענוג לעיניים באירוע יום
 
כשהאורחים שלכם יצפו בדשא הנרחב ובצמחיית הבוטיק שמעטרת אותו הם יבינו לאיזה מקום צבעוני וקסום הם הגיעו, מעוטר בסוגי צמחים רבים, ונוסך אושר לכל אחד ואחת. באירוע יום אנו נערוך את הגינה במיוחד עבורכם, ונגיש לכם אותה כשהיא חדה בעיצובה ונוצצת במראה החיצוני.
 
חוגגים בגן אירועים

תאורת בוטיק - תענוג לעיניים באירוע לילה
 
בלילה החוויה אצלנו היא עוצמתית במיוחד: תאורת גן אירועים חסרת פשרות, צבעונית, עם מיטב פנסי התאורה והספוטים לאירוע, כולל זרקורי במה כמו בקיסריה. ללא ספק, תאורת בוטיק שכדאי לכם מאד לחגוג בלילה בצלה, וליהנות מאירוע בלתי נשכח.
 
שבילי הליכה
 
שבילי הליכה יעטרו את כל רחבת גן האירועים ויאפשרו לאורחים שלכם לטייל בנוחיות, לנוע בקלות בלי לשחוק את סוליות הנעליים שלהם, ולחוש כמו בבית. אלו שבילי הליכה שרק בשבילם כדאי לתכנן כאן אירוע, מעוטרים בהתקני תאורה בלילה ועשירים בצמחייה מסביבם ביום.
 
הסיבות לחגיגות בגן אירועים

מבואת במה וחופה ענקית המזכירה ארמונות באנגליה העתיקה
 
מבואת במה ענקית שכאשר תשבו ותצפו בבניין האולם מולה – תחושו ממש כמו בחצר הארמון של הנרי השמיני בווינזדור, בריטניה: רחב יריעה, גדוש בצמחייה ובתאורה, עם יריעות לבנות בצורת קוביות מגוז.
 

 

 

מנגינות אירועים | אולם אירועים בשרון | גן אירועים בשרוןאירועים עסקיים | אירועים פרטיים | אולם חתונות בשרוןמבצעיםבלוג | מקומות לאירועים בשרוןיצירת קשר

מנגינות אירועים, אבן יהודה, 077-9965065